Reclassering...? - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu Reclassering...? - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

Reclassering...?

Door: bijmaxima

Blijf op de hoogte en volg

07 Maart 2011 | Nederland, Veldhoven

Aan de reacties te zien, zal ik het maar eens ff kort houden (misschien lukt het me om dit stukje te schrijven, voordat Justin Bieber is opgehouden met door mijn speaker te schallen, (hij stond per ongeluk tussen mijn downloads))!

Maar ff snel: Vandaag hoorde ik dat ik, als alles goed gaat, woensdag al naar huis mag... schok... *_*... ja het viel mij eigenlijk een beetje zwaar, want "thuis" betekent realiteit en realiteit betekent weer back to my busy busy life. Gelukkig stak mijn moeder daar een stok voor en heeft gezegd dat ik echt nog ff niet aan studeren mag denken nu... zucht dat is lastig, zeker als je de hele avond naar Glee zit te kijken (dat zich afspeelt op een school). Maar goed, de tweede gedachte was natuurlijk wel een positieve: blijkbaar vinden de artsen dat ik mij vanaf woensdag wel een beetje thuis zelf zou kunnen redden. Ik heb vandaag dan ook voor het eerst hard geoefend op krukken en ga morgen leren hoe je trap moet lopen /op moet hoppen.. Ben benieuwd...

Maarrehh ... Zou bij het ontslag van het ziekenhuis ook nog iets van reclassering zijn inbegrepen?? Ik ben toch een beetje bang om terug te keren vanuit mijn verwende ziekenhuisleven...


Welterusten

  • 07 Maart 2011 - 22:12

    Elsa:

    Maar wel heerlijk dat je het blijkbaar zo goed doet dat ze denken dat je naar huis kan. Of zijn ze je zat....? ;-)

    Groetjes Elsa

  • 08 Maart 2011 - 11:12

    Stéphanie:

    Yo goldie! Gaat t nog n beetje daar? Morgen mag je weer naar hui-uis, toch? Ben je al er n beetje uit waar je gaat revalideren? (Nwijk) Met mij alles nog best.. heb 4 dagen gecarnavalt.. en ben kapot.. en mn ritme is nu foetsie dus heb vannacht niet geslapen :( En mn appartement is bijna BIJNA BIJNA woonbaar! Langzamerhand worden al mn spullen van Noordwijk-Zee naar Noordwijk-Binnen verplaatst.. hoop dat ik er mn plekje vind.. Als je weer over n tijdje wat mobieler bent, nodig ik u bij deze van harte uit! sms ff als ik je kan bellen lief! tao tao!

  • 08 Maart 2011 - 14:33

    Ellen:

    STUDIEBOEKEN ZIJN VERBODEN!! Alleen maar leuke liedjes :) :) Je bent altijd ontzettend hard en goed bezig met alles, je verdient het om nu even lekker rustig aan te doen en om je vooral even niet druk te maken :) Het komt allemaal wel :)

    Maar wat fijn dat je zoveel vooruitgang boekt! Is het dus zeker dat je woensdag naar Leiderdorp gaat? En we gaan gewoon regelen dat alle verwennerijen thuis worden voortgezet hihi :)

    Heel veel liefs!! Ik ren hier echt de benen uit m'n lijf hihi

    Mocht je een keertje tijd en zin hebben: op www.efr-businessweek.nl kun je aaaaaaalles lezen ;)

    xxxxxxx

  • 08 Maart 2011 - 19:02

    Malou:

    Kris! Dat is toch een hartstikke goed teken! Ik ben alleen bang dat mijn kaartje niet meer op tijd komt haha. Hij komt dan bij je oude buren, die vinden het vast wel leuk om een kaartje te krijgen.
    En ga alsjeblieft niet aan school zitten. Je hebt het grootste excuus voor de leraren en mede studenten. Geniet er van nu het nog kan!
    xxjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 240
Totaal aantal bezoekers 30751

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 April 2014

Aanleunwoning Strijp S

01 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Verpleeghuis 't Lint

09 Maart 2011 - 24 April 2011

Residentie Park De Houtkamp

25 Februari 2011 - 09 Maart 2011

All-inclusive Resort MMC

24 April 2011 - 30 November -0001

Reintegratieoord Eindhoven

26 April 2014 - 30 November -0001

Pensionada Walhala

03 Juli 2015 - 30 November -0001

Subtropisch Den Haag aan zee

Landen bezocht: