Pimp my rolstoel? - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu Pimp my rolstoel? - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

Pimp my rolstoel?

Door: bijmaxima

Blijf op de hoogte en volg

08 Maart 2011 | Nederland, Veldhoven

Niets is zo vervelend als je pyjamajurkje verkeerd om aan hebben (terwijl je er 10 min over hebt gedaan hem aan te trekken in bed) en hem dan in je bed te willen terugdraaien...

...een half uur verder...

...En 3 chocoladekoekjes..

Het probleem is namelijk met morgen naar huis gaan, dat al het eten, mijn veiligheidsvoorraad in mijn nachtkastje) ook een beetje op moet. Aangezien mijn foodsupplier zich had ingesteld op vrijdag met ontslag, staat er nog een grote box met chocoladekoekjes naast mijn bed, die aanvankelijk bedoeld was voor al mijn bezoek, dat de aankomende dagen nog zou komen... Maar helaas.. ik denk dat ik morgen de verpleegkundigen er maar blij mee ga maken :).

Vandaag ook 2x zoveel bezoek gehad omdat ik alle afspraken van woensdag moest cancellen (en ja waarom kunnen ze dan niet allemaal op 1 dag komen?)Maar tuurlijk was het gezellig met het bezoek! Bovendien heb ik mijn beweging wel gehad, want ben twee keer de trap helemaal omhoog en omlaag geweest. en .. IK KAN HET! dus dat is fijn en op zich wel cruciaal voor als ik naar huis ga! Voor de rest was het vandaag een en al nostalgie: laatste keer het lekkere avondeten hier, laatste keer bezoek, laatste keer buurten met al mijn friends hier, laatste keer ongestoord de hele avond series kijken en laatste keer op dit decubitis matras... zucht word al verdrietig bij de gedachte dat ik naar huis moet...

haha nee hoor! Ik heb er zin in. Ik moet alleen mezelf echt in de hand houden en niet te veel willen doen. De inspanningen van vandaag, (trappen en een klein stuk met krukken) zijn eigenlijk wel de max voor de aankomende tijd. Dat is echt weinig. De rest dus met rolstoel. Dat zal nog even slikken worden.. al die blikken... slik... Daar kijk ik wel tegenop. Misschien kan ik mijn rolstoel een beetje pimpen.. iemand ideeen??

Veel liefs!

  • 08 Maart 2011 - 21:21

    Elsa:

    Ik heb hier nog een bloemenslinger hangen! Of mag dat niet, Lotte?
    Maar meid, jij bent het stralend middelpunt, ze zien die rolstoel niet eens.
    Slaap lekker je laatste nachtje en een goede thuiskomst! Waar is thuis eigenlijk? Leiderdorp?

    Groetjes Elsa

  • 09 Maart 2011 - 06:53

    Lotte:

    Ja hoor tuurlijk mag je die slinger hebben! als ik misschien langskom neem ik hem wel mee! :)
    Goede reis straks naar huis! xxx

  • 09 Maart 2011 - 10:52

    Sophie Bellekom:

    Hey,
    Dat betekend dat ik morgen ook helemaal niet meer langs kan komen! Aan de ene kant jammer, want dan ben ik dus helemaal niet op ziekebezoek geweest. Maarrrr aan de andere kant mag je wel weer lekker naar huis! Mooi dat alles dan een beetje goed gaat toch? Check je later, liefs Sophie

  • 09 Maart 2011 - 10:57

    Rachel:

    O nee heh, nu kan ik donderdag niet langskomen (stond ook nog niet vast, maar had het al opgeschreven). Geweldig dat je naar huis mag, dat is echt een goed teken! Het enige wat dan weer jammer is voor mij is dat je nu wat verder weg zit (en voor hoelang??)!
    Laat je studie even voor wat het is en doe wat je echt moet doen: relaxen!!!
    Hmm, misschien kan je van die spakendingetjes in je wielen zetten? Ik weet niet of dat hipper wordt eigenlijk (ben het eens met Elsa: jij bent het stralend middelpunt!). Wil best een dagje Leiden doen, en dan moet jij aangeven of ik je dan de hele dag ga vergezellen of dat ik gewoon even langskom en de rest van de tijd naar de stad ga ofzo (beide geen probleem ;)).
    Weet eigenlijk niet of je nu nog in het ziekenhuis bent of onderweg, maar ik hoop je snel weer te spreken!
    Toi toi toi, komt goed schatje!
    Lieeeeeeefs!

  • 09 Maart 2011 - 21:01

    Yaar:

    En is het gelukt om alle koekjes op te krijgen... Dikke kus!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 30775

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 April 2014

Aanleunwoning Strijp S

01 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Verpleeghuis 't Lint

09 Maart 2011 - 24 April 2011

Residentie Park De Houtkamp

25 Februari 2011 - 09 Maart 2011

All-inclusive Resort MMC

24 April 2011 - 30 November -0001

Reintegratieoord Eindhoven

26 April 2014 - 30 November -0001

Pensionada Walhala

03 Juli 2015 - 30 November -0001

Subtropisch Den Haag aan zee

Landen bezocht: