An Elephant in a (anti) Social Bubble - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu An Elephant in a (anti) Social Bubble - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

An Elephant in a (anti) Social Bubble

Door: bijmaxima

Blijf op de hoogte en volg

12 Maart 2011 | Nederland, Veldhoven

Tja een olifant is denk ik wel het beste dier,dat mij op dit moment kan omschrijven. Ik zit hier namelijk met een olifantenpoot. Mijn enkel is zo dik, dat mijn schoen niet eens dichtpast. Sinds het uitje met mijn moeder de zuster naar het winkelcentrum donderdag (wat achteraf geen goed idee was, aangezien alle hobbels in infrastructuureel-goed-geregeld-Nederland mijn hele heup door elkaar hebben gehuzzeld (hoe schrijf je huzzelen??)en ik dat dus niet vaker moet gaan doen) (weet iemand nog in welk gedeelte we van de zin zijn), ja dus sinds dat uitje is mijn onderbeen helemaal opgezwollen met water, dus moet hem ook nog eens omhoog houden. Dus ik kan nergens heen... SAAAAAAIIII!!! Aangezien dit misschien nog wel voor de aankomende 3,5 weken gaat duren... Dus ja zit een beetje aan huis gekluisterd, omdat op pad gaan met de rolstoel dus ook niet een super succes is. Aangezien me dat redelijk zielig doet voelen, kom ik bij het tweede element waarom ik mij een olifant voel: uit verveling en emotie ga je toch een beetje snoepen.. zucht dan wordt ik dus nog een dikkere olifant de aankomende weken..

Nou ja genoeg problemen, niet zo zeuren, op naar het echte drama. Mijn social media laten mij een beetje in de steek: mijn telefoon is nog steeds niet wat het is geweest en doet het de helft van de tijd niet. Tot overmaat van ramp geeft mijn laptop nu bij het opstarten serieuze warnings en ben ik bang dat ook deze het gaat begeven in de aankomende tijd. Waar zijn de slimme Eindhovense Techneuten, als je ze echt nodig hebt??? Ik heb mijn laptop namelijk echt echt nodig: al is het niet om het studeren weer op te pakken, dan is het wel om Glee te kijken :p!

Maar goed, so far so good in het wilde westen van Nederland. Hopelijk verveel ik jullie niet met deze klaagzangen. Malou, ik had mijn adres bij het ziekenhuis achtergelaten, dus ik hoop dat ze het kaartje nog na sturen :)! En ja Elsa, u had gelijk, ik val al genoeg op in de rolstoel zonder slingers :) En ja blijf vooral bellen, op een bepaald moment heb je wel geluk en ligt mijn mobiel binnen handbereik en doet hij het weer en kan ik dus opnemen:)!

Nou tot de volgende keer!!

  • 12 Maart 2011 - 18:11

    Malou:

    Ahh, je hebt het wel te verduren!
    xx

  • 12 Maart 2011 - 22:50

    Elsa:

    Hoi Kristine,

    Het zit je niet helemaal mee, zullen we maar zeggen, maar ook hier kom je wel weer doorheen.
    Ik zit hier ook af en toe als kamerolifantje op de bank. Ik geef het vocht en de medicijnen de schuld, ach het is niet leuk, maar er zijn ergere dingen.
    Maar dat je nu aan huis gekluisterd bent, is niet leuk. Ik hoop dat je je niet al te eenzaam voelt.

    En ik moet je nog zeggen dat ik die cakejes geweldig vind, moeten je vriendinnen octrooi op vragen!

    Kristine, heel veel sterkte en groetjes, Elsa

  • 13 Maart 2011 - 12:10

    Rachel:

    Dikke kus voor jou!

  • 13 Maart 2011 - 17:31

    Ellen:

    Pffff t zit ook even niet mee... Ik had je gister 2x gebeld maar kreeg direct een 'tuuuttuuutuuu, helaas is de verbinding verbroken'. Dus sorry dat ik niet meer kon laten weten dat ik het gistermiddag niet ging redden om langs te komen...

    Is het inmiddels al gelukt met je laptop en telefoon? Welke slimmerik zou het kunnen fixen??

    Nou meis, zet m op! Hoop dat je been weer snel wat geslonken is, straks ben je weer een mooie flamingo! (die staan toch op van die dunne pootjes? ;)) :D En schakel al je hulptroepen in om een boodschapje voor je te halen!

    Veel liefs!! XXXX

  • 13 Maart 2011 - 18:00

    Zussie:

    Ola! heb je nog n leuke dingetjes gedaan vandaag! vond het leuke om vandaag ff inval-zuster te zijn! high tea was lekker! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 30775

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 April 2014

Aanleunwoning Strijp S

01 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Verpleeghuis 't Lint

09 Maart 2011 - 24 April 2011

Residentie Park De Houtkamp

25 Februari 2011 - 09 Maart 2011

All-inclusive Resort MMC

24 April 2011 - 30 November -0001

Reintegratieoord Eindhoven

26 April 2014 - 30 November -0001

Pensionada Walhala

03 Juli 2015 - 30 November -0001

Subtropisch Den Haag aan zee

Landen bezocht: