Indiana-look - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu Indiana-look - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

Indiana-look

Door: bijmaxima

Blijf op de hoogte en volg

07 Maart 2011 | Nederland, Veldhoven

Volgens mij is twee vlechtjes en een veertje in je haar echt dé look voor spring 2011.. Ik heb iig vandaag en gister al bezoek gehad van mensen met deze stylo look! Ben blij dat ik ook voldoen aan die look (minus het veertje dan) Lang leven Carnaval!

Maar god o god wat heb ik toch moeten doorstaan voor dit verhaaltje te schrijven. Prison Break is echt een goed herstelmechanisme. Ik moest en zou seizoen 1 vandaag uitkijken, wat betekende dat ik de laatste drie en halve uur van deze avond met samengeknepen blaas in bed lag, om vervolgens beloond te worden met echt een rot einde van seizoen 1, maar daar niet van. Na de aftiteling wist ik niet hoe snel ik naar de wc moest sprinten, ik was binnen 5 minuten uit mijn bed. Dit is mijn persoonlijke record (A)! Dus ik stel voor dat iedere herstellende orthopedische patient leert om spannende series te kijken .. mm ben alleen bang dat de verpleegkundigen daar niet zo blij mee zijn: Ik heb namelijk de afdeling bij elkaar gegild, toen ik me kapot schrok bij de zoveelste moord in the prison. Gelukkig dachten ze na vals alarm geslagen, dat het een grote *hik* was, dus konden ze er wel om lachen .. schaam schaam ..

Maar goed, zo gaat het hier dus met mij haha. Vraag me af of ik nou echt 'beter' uit dit ziekenhuis ga komen... Nee ik heb vandaag weer keihard gewerkt aan mijn oefeningen en maar 2 x op het belletje van de verpleegkundigen hoeven drukken: voor dat stomme been strek apparaat en om mijn immense deur van mijn slaapkamer open te krijgen (2 dingen, die ik dus onmogelijk in mijn eentje kan doen). Dus ik ben best trots (A).

Oja mijn oude nieuwe mobiel doet het weer thanx to my daddy.. er zaten wat schroefjes los, frappant he.. Als ze mijn heup nou ook zo kunnen maken, door wat schroefjes aan te draaien, zou dat toch wel mooi zijn :)!

Een mooi moment om met deze mooie gedachte te gaan slapen. De heerlijke geur van mijn handcreme, die Emma, Yara & Simone vandaag meebrachten (en die de vieze handzeepgeur van het ziekenhuis verdringt) brengt me in een heerlijke roes!

Dus welterusten allemaal! Op naar een nieuwe werkweek!

  • 07 Maart 2011 - 15:15

    Rachel:

    Denk aan je! Misschien heb ik de volgende keer ook wel 2 vlechtjes als ik je zie (moet toch mee met de mode he)!
    Fijn om te lezen dat t steeds beter gaat!
    Kus!

  • 11 Maart 2011 - 03:08

    Steefje:

    Leuk hoor, indianenvlechten! Die vond ik vroeger ook altijd zo leuk en schattig bij je staan :p

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 30775

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 April 2014

Aanleunwoning Strijp S

01 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Verpleeghuis 't Lint

09 Maart 2011 - 24 April 2011

Residentie Park De Houtkamp

25 Februari 2011 - 09 Maart 2011

All-inclusive Resort MMC

24 April 2011 - 30 November -0001

Reintegratieoord Eindhoven

26 April 2014 - 30 November -0001

Pensionada Walhala

03 Juli 2015 - 30 November -0001

Subtropisch Den Haag aan zee

Landen bezocht: