MacDo - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu MacDo - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

MacDo

Door: bijmaxima

05 Maart 2011 | Nederland, Veldhoven

Blijkbaar is het hier doodnormaal om je eigen eten mee te brengen. De verpleegkundigen keken er niet eens raar van op, toen mijn moeder met een grote zak MacDonalds de afdeling op kwam. We hebben heel wat mensen jaloers gemaakt volgens mij (heel netjes in het restaurant gegeten hoor, want ik wilde natuurlijk niet al mijn mede patienten jaloers maken). Dus malou, volgens mijn strenge dieet moet jij nog even wachten met die fish en chips opsturen haha!

Voor de rest ben ik letterlijk echt kapot van de dag. Wel 3 x zelf uit / in bed gekomen en zelfs een keer zonder hulp helemaal naar de wc geweest met rolstoel en al, maar dat sloopt je.. dat is toch bizar dat je daar moe van wordt... maar goed het zijn de kleine stapjes die het doen, die het doen...

Voor alle carnavalshaters: het is hier een oase van rust.. merk niks van dat het carnaval is. Had toch wel wat verklede dokters willen zien! Helaas! Gelukkig riep de zuster mij vanmiddag nog om naar een volgens haar M(M)C Dreamy dokter te komen kijken, die een andere patient moest helpen. Ik wist niet hoe snel ik naar de gang met mijn rolstoel moest sjesen om nog een glimp van hem op te vangen :p! Ben blij dat de verpleegkundigen zo oplettend zijn voor mij hihi!

Nou welterusten allemaal. Ik denk dat ik vanaav maar voor 12u ga slapen, ben kapot!
Fijne carnaval iedereen!

• 06 Maart 2011 - 10:52

Lotte:

Wat leuk, een zuster als eigen MMC Dreamy-spotter! Misschien kun je een carnavalsmuziekje opzetten, dat de dokters dan hun verkleedkleren aantrekken! :P
    xxx

• 06 Maart 2011 - 11:52

Indianenzus:

niet verkleed? weet je wel zeker dat je omringt bent door échte dokters, zusters en patienten...??? want niets is wat het lijkt met carnaval! ALAAF!