MacDo - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu MacDo - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

MacDo

Door: bijmaxima

Blijf op de hoogte en volg

05 Maart 2011 | Nederland, Veldhoven

Blijkbaar is het hier doodnormaal om je eigen eten mee te brengen. De verpleegkundigen keken er niet eens raar van op, toen mijn moeder met een grote zak MacDonalds de afdeling op kwam. We hebben heel wat mensen jaloers gemaakt volgens mij (heel netjes in het restaurant gegeten hoor, want ik wilde natuurlijk niet al mijn mede patienten jaloers maken). Dus malou, volgens mijn strenge dieet moet jij nog even wachten met die fish en chips opsturen haha!

Voor de rest ben ik letterlijk echt kapot van de dag. Wel 3 x zelf uit / in bed gekomen en zelfs een keer zonder hulp helemaal naar de wc geweest met rolstoel en al, maar dat sloopt je.. dat is toch bizar dat je daar moe van wordt... maar goed het zijn de kleine stapjes die het doen, die het doen...

Voor alle carnavalshaters: het is hier een oase van rust.. merk niks van dat het carnaval is. Had toch wel wat verklede dokters willen zien! Helaas! Gelukkig riep de zuster mij vanmiddag nog om naar een volgens haar M(M)C Dreamy dokter te komen kijken, die een andere patient moest helpen. Ik wist niet hoe snel ik naar de gang met mijn rolstoel moest sjesen om nog een glimp van hem op te vangen :p! Ben blij dat de verpleegkundigen zo oplettend zijn voor mij hihi!

Nou welterusten allemaal. Ik denk dat ik vanaav maar voor 12u ga slapen, ben kapot!
Fijne carnaval iedereen!

  • 06 Maart 2011 - 10:52

    Lotte:

    Wat leuk, een zuster als eigen MMC Dreamy-spotter! Misschien kun je een carnavalsmuziekje opzetten, dat de dokters dan hun verkleedkleren aantrekken! :P
    xxx

  • 06 Maart 2011 - 11:52

    Indianenzus:

    niet verkleed? weet je wel zeker dat je omringt bent door échte dokters, zusters en patienten...??? want niets is wat het lijkt met carnaval! ALAAF!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 30775

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 April 2014

Aanleunwoning Strijp S

01 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Verpleeghuis 't Lint

09 Maart 2011 - 24 April 2011

Residentie Park De Houtkamp

25 Februari 2011 - 09 Maart 2011

All-inclusive Resort MMC

24 April 2011 - 30 November -0001

Reintegratieoord Eindhoven

26 April 2014 - 30 November -0001

Pensionada Walhala

03 Juli 2015 - 30 November -0001

Subtropisch Den Haag aan zee

Landen bezocht: