Cupcakes, buitenlucht & Uri Geller - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu Cupcakes, buitenlucht & Uri Geller - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

Cupcakes, buitenlucht & Uri Geller

Door: bijmaxima

Blijf op de hoogte en volg

04 Maart 2011 | Nederland, Veldhoven

Ik ben eruit, Uri Geller heeft sowieso in dit ziekenhuis gelegen: alle en dan letterlijk alle lepeltjes, die ik krijg bij het eten, zijn krom, verbogen en gekreukeld in dit ziekenhuis...

Maar genoeg gegrapt: vandaag heb ik zowaar een kleurtje gekregen van het heerlijke lente (oke winter) zonnetje. Mijn bezoek ontvoerde me namelijk in rolstoel naar buiten, om me vervolgens te verrassing met iets heerlijks: zelfgemaakte gevulde speculaas en cupcakes helemaal in thema (zie profielfoto), zelfs de 5 schroeven ontbraken niet! (credits voor linda, saskia & lonneke!!). Na dit heerlijke uitje lag de uitdaging van het "zelf in en uit bed komen" te wachten op mij. De fysiotherapeute zei vandaag namelijk dat ik dat zou moeten kunnen. Met het enige gesteun, gekreun en gepuf belandde ik zelfstandig zelf in bed... helaas is me dat maar een keer gelukt vandaag, keep practicing dus dit weekend...

Gelukkig kan ik me nu, na enig in- en uitgeparkeer, wel rondcrossen met mijn eigen rolstoel! en dat is vet!! Eindelijk weer wat zelfstandigheid!

Nou lekker slapen!!

p.s. mijn nieuwe kamer nummer is 63, nog steeds op afdeling 2D in MMC veldhoven (en nee ik doel niet op kaartjes (A), maar het werd mij meerdere malen gevraagd. Thanx anyways voor alle lieve kaartjes, die ik elke dag krijg, die toveren elke ochtend weer een glimlach op mijn gezicht en geven me energie)

  • 04 Maart 2011 - 23:10

    Zus:

    wauw die cupcake is echt goed gelukt!! hulde! morgen dan maar weer een ommetje? Peter Timofeeff belooft alleen geen winterzonnetje :-S trek je wel je carnavalspak aan? mij zal je herkennen aan de prachtige indianenvlechten!

  • 05 Maart 2011 - 07:53

    Ellen:

    Woooooow die cupcakes zijn vet!!! Jammiejammie :D

    Wat lekker om naar buiten te kunnen en om rond te crossen! Misschien kunnen we van die ultra-power-raketjes erop monteren, dan vlieg je binnen 5 min naar de stad en kun je beetje shoppen :p

    Ben je alweer vroeg gewekt vanochtend met een lekker ontbijtje?? Ik kan zowaar uitslapen vandaag, wat een feest :)

    Op naar een fijne dag (het zonnetje scheen zo lekker de afgelopen dagen, hoop dat ie chill de kamer inschijnt!!)

    Veel liefs!
    Xxxxxx

  • 05 Maart 2011 - 07:55

    Ellen:

    P.s. Ben je volgend weekend al in Leiderdorp? X

  • 05 Maart 2011 - 08:19

    Lotte:

    Wat een mooie cupcakes zeg! En wat fijn dat je wat mobieler geworden bent en van het zonnetje hebt kunnen genieten. :)
    Krijgen jullie ook een carnavalsfeestmaaltijd? :P
    xxxx

  • 05 Maart 2011 - 12:05

    Rachel:

    Wauw! Das mooi gemaakt! Je hebt hem toch zeker niet opgegeten?!!
    En toch naar buiten geweest nu, het was toch wel lekker begrijp ik, fijn!
    En...zelf in en uit bed! Sow! Nou meis, het gaat je allemaal lukken! Goed blijven sporten met je been-buig apparaat, dan lukt het allemaal steeds beter!
    Doe nog een rolstoelpolonaise met je oude roomies zou ik zeggen voor de carnavalssfeer en ik hoop je weer snel te zien! Veel liefs meiske! xxx

  • 05 Maart 2011 - 16:30

    Malou:

    Hoi lieve kris! Wanneer mag je naar Leiderdorp?? Ben je het eten al zat? Ik kan je vanuit hier nog wel Fish and chips sturen als je wilt!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 30775

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 April 2014

Aanleunwoning Strijp S

01 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Verpleeghuis 't Lint

09 Maart 2011 - 24 April 2011

Residentie Park De Houtkamp

25 Februari 2011 - 09 Maart 2011

All-inclusive Resort MMC

24 April 2011 - 30 November -0001

Reintegratieoord Eindhoven

26 April 2014 - 30 November -0001

Pensionada Walhala

03 Juli 2015 - 30 November -0001

Subtropisch Den Haag aan zee

Landen bezocht: