Nachtmerries - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu Nachtmerries - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

Nachtmerries

Door: bijmaxima

03 Maart 2011 | Nederland, Veldhoven

...Het logische gevolg van enge series kijken in je eentje 's avonds laat met uitzicht op een donkere ziekenhuisgang en het geluid van een in haar slaap pratende buurvrouw..
Dus vanaav maar eindigen met happy Glee, dat allemaal voor de goede nachtrust dan maar!

Behalve series kijken, doe ik momenteel ook nog wel wat anders met mijn leven hoor :). Vandaag ben ik voor het eerst van de afdeling afgeweest in een rolstoel en heb zowaar een zuchtje buitenlucht gevoeld, dat stroomde door de draaideuren van het ziekenhuis.. Thanx to mijn oom, tante, neefje en nichtje :)! Bovendien fleuren de mooie kunstwerken, die ze hebben gemaakt mijn kamer op (de bloemen zijn helaas een beetje aan het verwelken). Van mijn andere bezoeker, Rachel, heb ik een rolstoel gekregen, ook een leuke gadget (die zij keurig bij de thuiszorgwinkel had opgehaald)! Ze wist hem zelfs al helemaal in elkaar te zetten, helaas moet ik voor deskundig advies nog even naar de fysiotherapeute morgen (of nou ja die komt naar mij natuurlijk).

Nou zoals jullie lezen maak ik wat mee hier...Vandaag een beetje inspiratieloos! Heb de 5e orthopeed ontmoet, die niet veel nieuws kon zeggen (die van mij blijkt dus 2 weken op vakantie te zijn nu); had blijkbaar een paracetamol overdosis de afgelopen dagen (10 ipv 8 per dag, dus heb er 2 meoten inleveren)En oja heb nog op een buig-je-been-apparaat-in-bed-ding gezeten (2 uur), die ervoor zorgt dat mijn beenspieren weer een beetje zich leren inspannen (hopp dat ze oook zo'n apparaat voor mijn hersenen hebben uiteindelijk, want die zijn na 2 weken ziekenhuis ook aardig uit vorm, ben ik bang).

Nou lekker slapen iedereen!

p.s. de inschrijvingen voor de bezoekuren in Leiderdorp zijn geopend ;)! Leuk dat er dan ook nog mensen aan me denken :)!

• 03 Maart 2011 - 22:38

Sis:

hopelijk droom je idd vannacht dan over zingende malloten ;-) ben benieuwd naar de kunstwerken van onze aanstormende talentjes! trusten xx

• 04 Maart 2011 - 10:53

Elsa:

Hoi Kristine,

Nachtmerries? Hè nee, je kunt beter andere series kijken.
    Oefen je met twee benen of heb je straks een enorm gespierd been en een wat dunnere variant?
    Heerlijk, dat je weer wat mobieler wordt met een rolstoel. Wanneer mag je wat gaan belasten?

Heel veel succes met je apparaat, de series en waar je nog meer succes voor kunt gebruiken.

Groetjes Elsa

• 04 Maart 2011 - 11:59

Lotte:

Kris, ik moet telkens zo lachen om je stukjes! :) Wat je allemaal wel niet kunt beleven als je in het ziekenhuis ligt:P
    Fijn dat je wat mobieler bent met een rolstoel. Kun je ook nog even langs bij je oude kamergenoten!
    Sterkte daar! XXX