Madurodam - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu Madurodam - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

Madurodam

Door: bijmaxima

Blijf op de hoogte en volg

10 Maart 2011 | Nederland, Veldhoven

(......jaja was ff spannend of ik nog wel berichtjes ging schrijven, als ik niet meer in het ziekenhuis zou liggen, maar goed kon de verleiding niet weerstaan en ja ben sowieso nog wel een tijdje ziek.....)


Als je denkt dat het in het ziekenhuis klein was, dan wil je niet weten hoe dat thuis, in Leiderdorp, is. Hier is een structureel ruimtetekort: mijn rolstoel past niet eens door alle deuren (ze verschillen ook van doorsnee, met mijn slaapkamer als de kleinste deur (ik wist al dat het niet geheel aan mezelf lag, dat ik steeds weer tegen de deurpost op liep :p)). Maar goed in dit Madurodam, duurt daarom ook alles tien keer langer. Ik moet echt weer even mijn weg en mijn trucjes zien te vinden hier. Mijn bed gaat bijvoorbeeld niet meer omhoog als ik wil opstaan, dus ja genoeg uitdaging hier. Voor de rest een beetje geschokt bij het feit dat ik van de arts de aankomende 4,5 week niet langer op krukken mag lopen, dan de ziekenhuisgang lang is... dit valt vies tegen! Want dan kan ik 4,5 weken niet eens zelf echt boodschappen doen. Maar goed wie weet krijg ik gedurende de weken nog wel een geniale ingeving en kan ik mezelf uiteindelijk misschien toch een klein beetje zelfstandig redden. Helaas zit Eindhoven er, zoals het op dit moment uit ziet, nog even niet in dus... al het bezoek is welkom in leiderdorp hoor :)! Ben namelijk een beetje aan het afkicken van al die gezelligheid om mijn heen. Gelukkig doet mijn moeder, de zuster ook wel haar best :) en hoor ik geen gorgelende en schreeuwende medepatienten om mee heen (op gegeven moment begon ik bijna te twijfelen of ik niet op een gesloten afdeling was geplaatst of zo haha).

Nou hasta la vista (ga weer even een curso de espanol doen)!
xx





  • 10 Maart 2011 - 16:23

    Malou:

    Kris! Je buren uit het ziekenhuis hebben denk net een kaartje ontvangen, haha. Bij mijn ouders is ie namelijk vandaag aangkomen en had ze tegelijk op de bus gedaan. Nou ja, wellicht dat ik het nog wel een keer probeer... (ik hou het even spannend voor je :P). Succes thuis en laat je lekker verwennen!

  • 10 Maart 2011 - 19:39

    Zus:

    ik ben blij dat we ook berichten krijgen uit revalitatiecentrum Leiderdorp! ik kom je zaterdag vervelen in madurodam! x

  • 11 Maart 2011 - 02:58

    S.A. Nagel:

    Buenos dias señorita! weer iets educatiefs nog doen als Spaans.. Dat is nou typisch jij! :) dan kan je mij volgende x ns mn spaans opschonen! Leuk dat je blog blijft trouwens :) k heb weer n update! Dus vrijdag ergens in de bel ik jou :p xxx

  • 11 Maart 2011 - 07:48

    Lotte:

    Misschien kun je boodschappen thuis laten bezorgen? ;)
    Succes met de nieuwe uitdagingen! X

  • 11 Maart 2011 - 18:21

    Rachel:

    Ha schat!
    Hmm, Madurodam met een rolstoel is niet handig (zeker omdat je zonder ook al tegen de deurpost liep ja)! Het lijkt me niet makkelijk meis, maar ook deze 'test' ga jij met vlag en wimpel halen!
    Ik wil je heel graag bellen, alleen is het nu wel etenstijd....ik ga het gewoon snel proberen en dan hoor ik wel of het uitkomt! Ik vind het erg leuk trouwens als je je blog bij blijft houden!
    Kussiessss!

  • 11 Maart 2011 - 18:23

    Rachel:

    Ow, en als je even aan het vervelen bent, kijk dan op www.bonprixsecure.com naar leuke jurkjes! Mooi vooruitzicht! Hoop trouwens dat ik korting krijg als ze weten dat ik reclame voor ze maak! xx

  • 11 Maart 2011 - 18:23

    Rachel:

    Ow ow, en en en.........heel veel succes voor zuster de moeder! ;)

  • 12 Maart 2011 - 13:37

    Yaar:

    Nu bevinden wij ons in dezelfde regio! Roep maar als je boodschappen nodig hebt, dan speel ik wel bezorger :)!
    KUS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 343
Totaal aantal bezoekers 30754

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 April 2014

Aanleunwoning Strijp S

01 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Verpleeghuis 't Lint

09 Maart 2011 - 24 April 2011

Residentie Park De Houtkamp

25 Februari 2011 - 09 Maart 2011

All-inclusive Resort MMC

24 April 2011 - 30 November -0001

Reintegratieoord Eindhoven

26 April 2014 - 30 November -0001

Pensionada Walhala

03 Juli 2015 - 30 November -0001

Subtropisch Den Haag aan zee

Landen bezocht: