Scoobiedoo - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu Scoobiedoo - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

Scoobiedoo

Door: bijmaxima

Blijf op de hoogte en volg

17 Maart 2011 | Nederland, Leiderdorp

Het liet even op zich wachten, maar hier is het eindelijk: verslag vanuit residentie Park De Houtkamp te Leiderdorp. Ja, een beetje echte blogger verandert natuurlijk (op aandringen van mijn trouwe blog-lezers) wel haar reislocatie.Dus bij deze :)!

Het is best moeilijk om nog interessante verhaaltje te schrijven sinds ik niet meer in het avontuurlijke MMC verblijf. Hier maak ik een stuk minder hectiek mee, een kleine update:
- Ik heb vandaag voor het eerst (zittend) afgewassen)! Tja ik wil toch wel iets terug doen voor de topzorg, die ik hier krijg!
- Ik ga vandaag 1 pijnstillertje (van de 10) minder proberen in te nemen
- Ik ben ondertussen ook al bij seizoen 2 van Glee (Seizoen 2 van Prison Break had ik effe op de lange baan geschoven)
- Ik heb zelfs een opdracht voor de studie gemaakt (de heeeele dag aan gezeten gisteren, mijn hersenen zijn zooooooowww langzaam)
- Mijn computer geeft nog steeds serieuze motherboard errors, and I don't know what to do!!
- Ook mijn telefoon vertoont gebreken, iemand tips voor welke smartphone ik moet gaan kopen (huidige abonnement is al verlopen:)?

Oke, dit is inderdaad niet zo'n spannend nieuws als de avonturen van het MMC. Mijn moeder heeft zelfs uit angst voor chronische verveling scoobidoo-touwtjes (of het zullen wel de nepperds zijn, want er staat op: "knoopiedoenspeeldraad" op :p)voor mij gekocht, ja dan weet je wel hoe laat het is haha!

Maar nee, heb nog wel iets cools meegemaakt: Dinsdag had mijn zussie masterdiploma uitreiking (A). Was apetrots op haar, zeker na de mooie praatjes, die ze van haar begeleider kreeg! Voor mij was het ook een avontuur: na 6 dagen voor het eerst weer naar buiten. Bovendien naar een universiteit.. Nou ik moet nog wel effe wennnen aan al die blikken en al die hobbels in de weg, maar goed, mensen zijn over het algemeen wel een stuk behulpzamer (A)! Ben benieuwd hoe dat op de TU/e zal zijn...?

Nou ik heb wel weer genoeg verteld!
Hopelijk hebben jullie wel een spannend leven (A)! Ben wel benieuwd naar al jullie avonturen!

  • 17 Maart 2011 - 15:52

    Lotte:

    Haha knoopiedoenspeeldraad is zeker een Afrikaans woord?:P zo klinkt het wel een beetje! maar zo te horen heb je op zich wel wat dingen te doen, ook al is het wel saaier dan in een ziekenhuis. Mijn leven is overigens vooral vol op het moment, niet echt spannend!

    Trouwens, zittend afwassen is één, maar een kwartslag gedraaid zittend met je been vooruit lijkt me nog een extra uitdaging! of had je een teiltje op schoot?

    Nou succes weer met alles! XXX

  • 17 Maart 2011 - 16:12

    Zus:

    nou ik vond het top dat je de lange tocht naar t zuiden hebt gemaakt met je arsenaal aan hulpmiddelen (rolstoel, gepimpte krukken, 5 kussens, dekkentje, vuilniszakken, pillendoosje etc). Sterkte daar in t verzorgingstehuis ;-) Hier is ook nix te melden hoor!

  • 17 Maart 2011 - 19:37

    Elsa:

    Mijn spannende avontuur van vandaag. Ik heb geroeid, gewandeld en gefietst, maar heel raar steeds hetzelfde uitzicht. Moeten ze toch eens wat aan doen. Bij een veranderend uitzicht heb je tenminste het idee dat je vooruit komt.
    Maar goed fitness is tot nu toe wel leuk!
    Succes met je knopen en al je apparatuur, ik ben bang dat ik je niet kan helpen.

  • 18 Maart 2011 - 08:24

    Ellen:

    Jeeeeej een nieuw reisverslag!

    Er is een hele vette HTC telefoon met touchscreen EN je kunt hem uitklappen tot qwerty toetsenbord! (vriendinnetje van mij heeft hem, zal even navragen hoe die heet). Hij is heel dun en volgens mij wel chill :) HTC is dus met Android en die hebben veel meer applicaties dan blackberry (kom ik nu pas achter, silly me hahaha) Maar leuk, dan kunnen we binnenkort whatsappen, joepie!!! Bovendien is het superleuk om uit te vogelen wat je allemaal met een smartphone kan doen!!

    Nou ik ben benieuwd hoeveel knoopies jij deze dagen gaat doen :) Ik zit even na te denken welke vette dingen om te doen we ook alweer hadden bedacht voor als je veel tijd thuis zit... misschien kun je wat leuke jurkjes voor de zomer maken!! (om eerlijk te zijn kan ik zelf absoluut niet met een naaimachine omgaan en zou alles vanaf stap 1 moeten leren hihi, maar misschien heb jij wel een aangeboren talent hiervoor!)

    Misschien dat ik zondag bij m'n ouders ben en ik even bij je langs kan hoppen? Ik ben echt superdruk dus beloven kan ik helaas niet, i'm so sorry!!!

    Nou maak er weer een fijn dagje van!! Heb je nog voldoende leesvoer??

    Trouwens, ik ben sindskort helemaal fan van sushi! Laten we dat een keer gaan maken :)

    En ooooww, we hebben nog een weekje promo voor de Business Week en a.s. dinsdag komt er een OLIFANT!!! Supercool! Studenten kunnen ritjes maken en hem voeren en de olifant vindt dat hartstikke leuk! Ik zal de foto's op facebook zetten :)

    Veel liefs!!

  • 18 Maart 2011 - 13:37

    Ellen:

    hij heet HTC Z ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 355
Totaal aantal bezoekers 30775

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 April 2014

Aanleunwoning Strijp S

01 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Verpleeghuis 't Lint

09 Maart 2011 - 24 April 2011

Residentie Park De Houtkamp

25 Februari 2011 - 09 Maart 2011

All-inclusive Resort MMC

24 April 2011 - 30 November -0001

Reintegratieoord Eindhoven

26 April 2014 - 30 November -0001

Pensionada Walhala

03 Juli 2015 - 30 November -0001

Subtropisch Den Haag aan zee

Landen bezocht: