Radar - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu Radar - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

Radar

Door: bijmaxima

21 Maart 2011 | Nederland, Leiderdorp

Great zo'n uitzending van Radar vanavond... Dat maakt me toch wel een beetje bang : "Begin januari zag u in Radar een letselschadezaak die zijn weerga niet kent. Één orthopedisch chirurg, dr. de Bruin, maakte waarschijnlijk tientallen slachtoffers in het Waterlandziekenhuis in Purmerend." http://www.trosradar.nl/uitzending/

Mmm niet echt een lekkere binnenkomer... zeker omdat ik na een week nog steeds geen OK-verslag heb ontvangen en mijn voorschrijving voor de immer charmante steunkousen ook nog steeds niet binnen is... Gelukkig heb ik mijn arts wel afgelopen maandag eindelijk gesproken: de operatie was voor zover goed gegaan, maar de eerste zes weken zullen gewoon 'waardeloos' voor mij zijn, zijn zijn woorden... Hopelijk dat het bij de controle op 5 april er een beetje goed uitziet. Great again.. maar goed die waardeloosheid valt alweer wat mee, omdat ik vandaag heerlijk in het zonnetje op het balkon heb kunnen zitten hier thuis. Ook heb ik nog steeds veel bezoek (die hele diners meenemen mmm), moet zelfs mensen afzeggen :p! Nee blijf het gerust proberen! maar goed het zijn de kleine dingen die het doen, die het doen :).

Ik ga morgen mijn nieuwe mobiel bestellen, na uitgebreid vergelijkend warenonderzoek wordt het waarschijnlijk toch de HTC Desire Z, (of de samsung Galaxy, maar die vind ik eigenlijk minder mooi)... Heb ik weer een bezigheid zometeen, ben benieuwd of ik wat van die telefoons ga begrijpen :p! Voor de rest probeer ik echt vooruit te komen met schoolwerk, het is alleen zoveel wat ik nu moet inhalen, dat ik niet weet waar ik moet beginnen...! maar goed het houd je van de straat he :p!

Nou thanks voor de updates van jullie leventjes!! Ik hoop dat jullie veel avonturen meemaken :)!
Ik ga zo weer een uitdaging aan met hoeveel ik in mijn handen kan dragen terwijl ik op krukken loop hier :p!Heb trek in een kopje thee!

• 21 Maart 2011 - 22:13

Elsa:

En?

• 22 Maart 2011 - 16:58

Malou:

Oeh, die telefoon wil ik waarschijnlijk ook! Laat maar weten als je m echt gaat nemen en hoe die bevalt. kusje

• 24 Maart 2011 - 21:29

Ellen:

Heb je iinmiddels het verslag al gekregen?? Raar zeg, zet ons maar in om omstebeurt na te bellen... Lekker spammen!!

Hoe bevalt de telefoon?? Nou kun je de komende twee jaar weer vooruit zonder telefoon kuren! :)

Slaap lekker strkas!