Binnen boord - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu Binnen boord - Reisverslag uit Leiderdorp, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

Binnen boord

Door: bijmaxima

07 April 2011 | Nederland, Leiderdorp

Goedemorgen allemaal! In een fractie van een seconde was ik zelfs even bang dat ik mijn wachtwoord van mijn blog was vergeten. Zo lang is het alweer geleden zeg. Nou ja ik maak dan ook weer niet zoveel mee he!

Maar voor nu even een gezondheidsupdate: afgelopen dinsdag mocht ik eindelijk op controle bij mijn arts. Was zeer benieuwd hoe de vlag er nou voorstond na 5,5 week. Gelukkig was de arts daar ook in geinteresseerd. De rontgenfoto zag er goed uit, wat betekent dat het herstel op schema ligt. Ik mag vanaf nu iets langere stukjes op krukken lopen en mijn voet op de grond zetten. 25 a 50 % belasten, makkelijker gezegd dan gedaan, want hoe zet je nou een kwart van je lichaamsgewicht op je voet zetten??? Daarom ga ik volgende week even langs mijn oude fysiotherapeut, die mij 6 jaar heeft geholpen vanwege de vorige operatie. Helaas is met deze stap wel alles gezegd. Voor hele dagen moet ik nog wel met de rolstoel op pad, dus dat wordt een uitdaging op de universiteit. Ik hoop over 2 a3 weken namelijk terug te kunnen keren naar eindhoven. Nu kan ik dan even aankijken of ik het alleen zal kunnen redden. Nou ja ik zoek nog wel een boodschappen buddy voor eindhoven ;)!!

De andere grote vooruitgang is dat ik nu met mijn benen binnen boord kan douchen. Dus geen waterpoel meer rond de douche, tot grote vreugde van mijn moeder haha! Ik kan mijn benen dus al iets meer buigen en ik zou ook weer mijn sokken aan mogen doen, helaas lukt me dat nog niet (grote frustratie). Nou dat was even een korte update! Ik ga nu charmante steunkousen laten aanmeten, want die moet ik ook gaan dragen, joepie! Laat die zomer nog maar even wachten svp!!

Nou veel liefs

Verzonden vanaf mijn HTC haha errug vermoeiend!!

• 07 April 2011 - 14:51

Rachel:

Ha schattebout!
    Misschien dat je blog de laatste tijd wat minder fanatiek bezocht werd (ook meerdere partijen haha), maar aan jou wordt gedacht, iig door mij en ik weet zeker door velen anderen! Maargoed, dat heb ik je aan de foon al verteld! :)
    Eigenlijk was ik dinsdag al bijgepraat maar wil evengoed een berichtje posten, zodat er 1. toch weer wat staat en 2. zodat je zeker weet dat ik echt aan je denk!
    Fijn dat je geen meren meer aan het aanleggen bent in de badkamer!
    Dikke kus!

• 07 April 2011 - 17:24

Anna-Vera:

Goed bezig zus! die 50% gaat lukken! en met steunkousen zet je gewoon n trend, binnenkort dragen wij ze ook! xx