Jet Lag - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu Jet Lag - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

Jet Lag

Door: bijmaxima

Blijf op de hoogte en volg

26 Februari 2011 | Nederland, Veldhoven

Zoals bij een echte reis hoort, heb ik ook behoorlijke last van een jetlag haha. Ik ben namelijk gisteravond om 21.30u (4 u eerder dan normaal :p) in slaap gevallen, wat tot gevolg had dat ik om 02.30u weer klaarwakker in mijn zieknhuisbedje lag.. en dan?? Nou ja lekker even gelezen met mijn kapotte bedlampje, maar goed "Eat pray & Love" toverde wel weer een glimlach op mijn gezet (misschien hielp de morfine ook wel mee, ik heb nl een pijnpompje waarbij ik mijn morfine toevoer zelf mag beslissen.)
Maar goed, van de grootste schok van het toch niet zo nieuwe en hippe MMC resort ben ik weer bekomen en ik heb zowaar gezellige gesprekken met mijn kamergenootjes: een man van bijna 75, die de hele wereld heeft afgereisd en bij Philips heeft gewerkt; een andere man van tegen de 70 denk ik, die fanatiek moterrijder is) en een oudere mevrouw van 90, die wel een beetje dement is denk ik... maar goed, al met al een gezellige boel hier. Mijn zus heeft mijn prikbord ook mooi versierd :)!


Maar op naar belangrijke zaken: ik leef nog :)! Operatie is volgens mij goed gegaan.. Ik was zelf nog een klein beetje van de wereld, toen de chirurg tegen me sprak, dus heb er niet zoveel van meegekregen, maar ze hebben mijn moeder en zus nog geinformeerd. Ik kan helaas helemaal niet opstaan. O de dienstdoende dokter, vertelt nu dat ik nog een week in bed moet blijven liggen hier en dan pas weer een beetje opstaan.. Jeeh!!

Nou op naar Glee, Modern Famile, Lost en Prison Break... ben misschien wat te enthousiast geweest met downloaden hahaha!

Nou bedankt voor alle supporting smsjes en belletje!!
Jullie ook een fijn weekend! Ik kijk uit naar jullie bezoekjes :)!

p.s. heb het verhaaltje niet meer doorgelezen, want is een beetje lang geworden, dus let niet op spelfouten hihaho!!
p.p.s. mijn lieftallige zuster heeft nog een charmante foto gemaakt van mij gisteravond, dus misschien verander ik de naar mijn profielfoto (maar misschien ook niet haha)

  • 26 Februari 2011 - 10:34

    Diana:

    Ha Kris, wilde je nog bellen maar wist niet of dat wel uit zou komen ... dus vandaar dat ik hier reageer :P.

    Ben blij om te lezen dat alles (naar omstandigheden) goed gaat, en dat je je dus wel vermaakt met al die filmpjes, haha :P Ja het MMC valt qua luxe en zo wel tegen, maar de mensen daar zijn wel heel aardig (naar mijn ervaring). Dus dat komt helemaal goed :).

    Ik kom volgende week langs, ik hoop dat mijn rooster een beetje meezit.

    Nou, tot dan :D Als je wat nodig hebt dan hoor ik het wel :D

    xxxxx Diana

  • 26 Februari 2011 - 14:28

    Stephanie:

    Hee lieverd! Ik ben blij dat de operatie goed is gegaan! Denk maar zo: vanaf hier kan het alleen maar beter worden! Ik ben trots op jou dat je zo positief blijft en ik vind je een stoere independent woman! Ga jij maar lekker series kijken! Tip: download ook nog gossip girl! Echt leuke serie met veel fashion. Ik kom je van de week verrassen met een bezoekje! Ennuh niet te stoned worden van de morphine! :p love you! Tot snel, hou je taai! Tough girl! Xx

  • 26 Februari 2011 - 14:28

    Stephanie:

    Hee lieverd! Ik ben blij dat de operatie goed is gegaan! Denk maar zo: vanaf hier kan het alleen maar beter worden! Ik ben trots op jou dat je zo positief blijft en ik vind je een stoere independent woman! Ga jij maar lekker series kijken! Tip: download ook nog gossip girl! Echt leuke serie met veel fashion. Ik kom je van de week verrassen met een bezoekje! Ennuh niet te stoned worden van de morphine! :p love you! Tot snel, hou je taai! Tough girl! Xx

  • 26 Februari 2011 - 19:54

    Ellen:

    Haai Kris,
    Wat fijn dat de operatie goed is gegaan!! En gelukkig genoeg series om een weekje op bed door te komen. Morgenmiddag komen we jou gezellig een bezoekje brengen! Als je nog wat nodig hebt, sms maar dan nemen we het voor je mee :). LIEFS

  • 27 Februari 2011 - 19:00

    Lotte:

    Ooh Kris fijn dat het goed gegaan is! Wel balen dat je nog even niet zoveel kan, maar het klinkt ook best gezellig met dat bezoek, kamergenoten en series! ;)
    liefs XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 30775

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 April 2014

Aanleunwoning Strijp S

01 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Verpleeghuis 't Lint

09 Maart 2011 - 24 April 2011

Residentie Park De Houtkamp

25 Februari 2011 - 09 Maart 2011

All-inclusive Resort MMC

24 April 2011 - 30 November -0001

Reintegratieoord Eindhoven

26 April 2014 - 30 November -0001

Pensionada Walhala

03 Juli 2015 - 30 November -0001

Subtropisch Den Haag aan zee

Landen bezocht: