Pipi Langkous - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu Pipi Langkous - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

Pipi Langkous

Door: bijmaxima

Blijf op de hoogte en volg

27 Februari 2011 | Nederland, Veldhoven

Hello Hello!
Ik voel me net een mislukte Pippu Langkous.. Heb vanmorgen echt een half uur gedaan over mijn haar uit te kammen en er twee vlechtjes in te maken... en resultaat: het ziet er nog steeds niet uit. Het scheelt dat ik geen spiegel heb en er dus niet de hele dag mee geconfronteerd wordt. Moest daarna ook echt 1,5 uur uitrusten van die inspanning en ben weer in diepe slaap verzonken. Het ging ook allemaal wat minder goed dan gisteren.. maar ach je moet je toch wel een beetje ziek voelen in een ziekenhuis hihi!

Nu na een opfleurend bezoek van Ellen, EmmaH en yara weer wat positieve energie gekregen: Mooie slingers (al in het kader van carnaval) en busjes tulpen gekregen! Ze staan nog steeds overeind.

Helaas heb ik afstand moeten doen van mijn morfine pompje: op naar de echte wereld: Ach nee hoor: ik heb gelukkig nog genoeg andere pijnstillers, die het leven een stukje mooier maken!
Ondertussen heb ik toch maar besloten om gezellig op deze kamer te blijven: mijn over buurman kan namelijk erg leuk vertellen over zijn harley davidson (heb zelfs al foto's gezien (A) en samen kunnen we een beetje lachen om / met mijn ouder denmente buurvrouw! Mijn andere overbuurman wist niet hoe snel hij het pand kon verlaten, nadat hij hoorde dat hij naar huis mocht!Dus nu is het just the three of us :)!

Nou groetjes!
Oja op veler verzoek:
Mijn kamer is 2.50 bed 1 op afdeling 2D in het Maxima Medisch Centrum Veldhoven!

Toedeloe & nogmals bedankt voor de belletjes & smsje! (de helft neem ik niet op of beantwoord ik niet, niets persoonlijks, ben gewoon moe)

  • 27 Februari 2011 - 15:36

    Zus:

    nou ik ben benieuwd naar je nieuwe kapsel! en mooi dat morfine weg is, dan kunnen t plantje & tulpen lekker dicht bij je staan! nou geniet van Prison Break! xxx

  • 27 Februari 2011 - 20:05

    Rach:

    Dat kapsel is helemaal niet erg, ik vind het je leuk staan Kris! Die motorman is wel een echte Brabantse gezelligerd zeg! Of ik mee wil op de motor...hahaha, leuk. Voor iedereen die het niet weet: ze ligt er erg leuk bij met alle versieringen (slingers, bloemen, ballon, kaartjes, glow-in-the-dark figuurtjes enz.), alleen jammer dat het allemaal achter haar hangt...! Lieve schat, rust goed uit (het kan ook niet anders) en ik zie je snel weer! Kus!

  • 27 Februari 2011 - 21:08

    Emma V:

    Haa kris! Was gezellig om bij je langs te komen! Maargoed, je zult nu vast al slapen;)
    Slaap lekker! X

  • 27 Februari 2011 - 21:39

    Elsa Gelens:

    Lieve Kristine,

    Ik kreeg net van Lotte je site, even googelen en ja hoor, dan kan ik je tenminste af en toe een berichtje sturen.
    Het zal wel niet meevallen daar te moeten liggen en dan is een berichtje of aandacht wel lekker - weet ik uit ervaring, zeg maar.
    Ik heb eerst je verhalen gelezen - dus nu zonder pompje, maar gelukkig wel met goede pijnstillers. Heb je nu helemaal geen pijn meer?
    En gezellig een demente buurvrouw, kan heel leuk zijn, maar als ze maar niet gaat roepen als jij wilt slapen of slaap je er doorheen?
    Hoeveel ruimte heb je eigenlijk in zo'n berichtje, misschien moet ik maar stoppen - ik wens je heel veel beterschap, sterkte met in bed liggen, nog geen pijn in je billen?

    Groetjes van Elsa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 30775

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 April 2014

Aanleunwoning Strijp S

01 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Verpleeghuis 't Lint

09 Maart 2011 - 24 April 2011

Residentie Park De Houtkamp

25 Februari 2011 - 09 Maart 2011

All-inclusive Resort MMC

24 April 2011 - 30 November -0001

Reintegratieoord Eindhoven

26 April 2014 - 30 November -0001

Pensionada Walhala

03 Juli 2015 - 30 November -0001

Subtropisch Den Haag aan zee

Landen bezocht: