I Robot - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu I Robot - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

I Robot

Door: bijmaxima

Blijf op de hoogte en volg

28 Februari 2011 | Nederland, Veldhoven

Ja mensen, ik ben sinds vanavond niet meer weg te slaan van de fan-tas-tisch-e serie Prison Break(goede compensatie voor het mannelijke schoon, want hier lopen echt geen McDreamy's rond (voor alle Grey's anatomy's kijkers)! helaas issie ook een beetje eng, waardoor ik nu "genoodzaakt" ben om even glee / modern family te kijken, zodat ik weer fijn kan dromen ipv nachtmerries ga krijgen over afgehakte tenen in gevangenissen:)!

Ja zoals jullie merken, zowel aan de tijd als het niveau van deze berichtjes, val ik al aardig terug in mijn oude dagritme.. Nee, ik was vandaag weer zo moe (voor het eerste fysio gehad en op een stoel gezeten (waar een mens blij mee kan zijn he :p)), dat ik heel wat middag dutjes heb genomen en dus nu nog klaarwakker ben. Sorry, kamergenootjes, want ik maak dus nog wat typgeluiden. Oja update over deze roomies: Mijn overbuurvrouw is de oma van Joel van allereerste idols serie (remember ;)) BOvendien, is mijn directe buurvrouw helemaal fan van het 'katje': Rachel heeft me gisteren een hello kitty ballon gegeven, die nu mooi aan mijn bed hangt :p Ze is zelfs mee geweest naar de rontgenafdeling vandaag. Want ook daar nog even een upodate over: ik heb niet een plaat en een schroef, maar maar liefst 5 schroeven in mijn heup zitten... oftewel here I am, Robot!

Nou ik ga nu maar even stoppen met het berichtje! wel so sociaal tegenover my roomies!
Thanks voor alle berichtjes!
En ja ik heb al aardig last van mijn bolle bibs in dit ziekenhuis bed door al dat liggen:p!

  • 28 Februari 2011 - 23:36

    Zus:

    ga slapen joh! cool dat de nieuwe oma een celeb is ;-) (en hopelijk weten zij allemaal nix af van je online blog ;-) ) ik ga ook maar eens slapen! je ziekenhuis-wasje is al bijna droog (je grote mand hebben we door de files maar even laten zitten). trusten!

  • 01 Maart 2011 - 05:39

    Lotte:

    Haha Joel ken ik nog wel ja :P
    Wat fijn dat je mocht zitten, inderdaad iets kleins maar weer eens wat anders na dat liggen!
    Ik denk trouwens dat je voortaan altijd eruit gehaald wordt op schiphol nu...:P
    xxxxx

  • 01 Maart 2011 - 09:53

    Mama Rieke:

    Eindelijk tijd om je site te bekijken. Je lag er gisteren fris bij, je was zo blij dat je in de stoel onder de douche geweest was en zelfs je haar had gewassen. Je wordt flink verwend door de visite dat je straks helemaal ingesneeuwd raakt. 5 schroeven daar schrok ik wel van gisteren, echt een I robotje. Uitleg van de arts wel gewenst. Je verbijt je pijn maar blijft lekker optimistisch en wij met jou, we love you. Oma en ik hebben onderweg terug een lekker pannenkoekje van de mona-actie gescoord. Tot spoedig ziens XX

  • 01 Maart 2011 - 16:01

    Suus:

    Ha meis
    Je weet er bijna iets grappigs van te maken...Een heup-operatie en verblijf in het zh.. ;) Al zal 't niet meevallen..
    Ik denk aan je en hoop dat je goed herstelt! Dikke knuffel!!

  • 01 Maart 2011 - 16:07

    Malou:

    Kris! Jij beleeft meer in een ziekenhuis dan ik in Londen haha. Supergrappig dat die vrouw de oma is van Joel. Die heb ik nog zien op treden in een soort van boyband op de tinadag! Echt cool :P.
    Maar goed, hier in Londen gaat ook alles zn gangetje. Renske, mn huisgenootje uit Amsterdam was gister aangekomen. Zij werkt hier nu ook dus dat maakt alles een stuk leuker. Gister heel gezellig uiteten geweest bij een leuk restaurantje. Morgen heb ik mn Off-day en ga ik nottinghill een bezoekje brengen. Ik weetdat ik eigenlijk op zaterdag moet gaan. Maarja dan moet ik werken en is het waarschijnlijk toch veel te druk!

    Maar goed, heel veel succes lieverd! En groetjes aan die oma, het katje en de fan van het katje!

    Ps: Prison break is idd supervet. Seizoen 1 en 4 zijn het beste maar eigenlijk zijn ze allemaal geweldig.

  • 01 Maart 2011 - 19:11

    Elsa Gelens:

    Hallo robotje,

    Ga je ook piepen bij alle poortjes of zit er speciaal ijzer in? Ik had het pas in allerlei winkels ging ik op alarm, bleek er in een vest nog zo'n lipje te zitten. Haha! Wel veel bekijks als zo'n alarm afgaat.
    Fijn dat je al weer zelf mocht douchen en op een stoel kon zitten, wel vermoeiend zeker? Maar juist die kleine dingen zijn extra fijn als je ze een tijdje niet kon doen.
    Ik vind je heel optmistisch, dat helpt jou ook door moeilijke momenten, die er ook wel zullen zijn. En helpt anderen ook.
    Dag bionische vrouw! Sterkte en dikke kus, Elsa

  • 01 Maart 2011 - 22:49

    Ellen:

    Lieve Kris! Wat fijn dat je even uit bed bent geweest! Elke dag weer wat vooruitgang, heel goed meis! Ben trots op je hoe je, ondanks alle vervelende dingen, alles zo goed aanpakt en ook de grappige dingen zoals over je kamergenootjes ervaart. En PB kan idd best eng zijn , dan maar een musicalliedje tussendoor ;)

    Liefs!

  • 02 Maart 2011 - 13:04

    Rachel:

    Ha lieverd! Wat ben ik toch blij dat ik voor die Hello Kittie gekozen heb (je moet er toch de hele dag tegen aan kijken he, en die oma ook!)! Grappig dat ze zelfs met je mee ging naar de rontgenafdeling...
    En wauw, uit bed geweest! Ik weet ik, ik val een beetje in herhaling met mijn woorden (de rest heeft het ook al gezegd) maar ik ben zo trots op je!!! Je bent echt een topwijffie! ;) Gewoon VIJF schroeven, jeetje! Nou, ik wil nog veel zeggen en vragen, maar ik moet eerst je laatste blog nog lezen....ga ik nu doen! Kiss!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 30775

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 April 2014

Aanleunwoning Strijp S

01 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Verpleeghuis 't Lint

09 Maart 2011 - 24 April 2011

Residentie Park De Houtkamp

25 Februari 2011 - 09 Maart 2011

All-inclusive Resort MMC

24 April 2011 - 30 November -0001

Reintegratieoord Eindhoven

26 April 2014 - 30 November -0001

Pensionada Walhala

03 Juli 2015 - 30 November -0001

Subtropisch Den Haag aan zee

Landen bezocht: