Miss Dependent - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu Miss Dependent - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

Miss Dependent

Door: bijmaxima

Blijf op de hoogte en volg

01 Maart 2011 | Nederland, Veldhoven

Mmm ik wou eigenlijk even een depressief verhaal opschrijven, maar jullie positieve en lieve reacties maken me toch wat beter gestemd.. dankjulliewel :)

o o kent iemeand tromboseprikjes?? die moet ik de aankomende 6 weken nog... echt nare dingen zijn dat...

zoo pfieww weer gehad!

mm oja als een echte schrijver even terugkomend op de titel: ik heb me nog nooit zo afhankelijk gevoeld.. ik kan niet eens mijn eigen been verplaatsen in bed, laat staan mijn kapotte mobiel van de grond pakken. Jaja het jaarlijks terugkomend event "operatie mobillos kapottos" heeft weer plaatgevonden, Dus mijn vader heeft even mijn oldskool nokia meegebracht. Resultaat is helaas dat ik de helft van de nummers kwijt ben.. sorry guys.

oo ik lach me echt kapot met mijn kamergenootjes. Vanwege privacyredenen noem ik geen voorbeelden, maar echt jullie zouden erbij moeten zijn.. dit is hilarisch! Heb vanmorgen iig heerlijk ontbeten met mijn overbuurman, uit bed nog wel:)!
Voor de rest ook fysio gehad: mijn linkerbeen kan al een hoek van 65 graden maken (gisteren nog maar 50, dus dat gaat voorruit :)) Wel een beetje jammer, dat mijn arts nog niet trots op mij kan zijn. Deze is namelijk spoorloos verdwenen na de operatie. De zaalarts kan hem ook niet vinden, maar zou zijn best doen voor morgen. Ik hoop dat ik hem dan wel spreek, want wil wel ff verhaal halen over de 5 schroeven!

Nou dank aan de trouwe lezers! R E S P E C T dat jullie het blijven lezen. En veel beterschap voor iedereen, die dat ook nodig heeft, we can do this :)!

  • 01 Maart 2011 - 21:32

    Malou:

    Ben echt trots op je Kris! Laat je maar lekker verzorgen en miss dependent zijn!

  • 01 Maart 2011 - 22:08

    Zus:

    ik zou er idd maar flink misbruik van maken dat iedereen zo lekker voor je zorgt en aandacht geeft! geniet van PB en trusten!

  • 02 Maart 2011 - 07:34

    Diana:

    Haha, lees nu dus dat je gsm kapot is :P Had je net een smsje gestuurd, nu weet je natuurlijk niet van wie dat kwam... Maargoed, ik kan morgen dus langskomen (mijn rooster zit weer mee), komt dat uit? En als ik dan iets mee moet nemen moet je het maar zeggen :P
    xxxx!

  • 02 Maart 2011 - 11:00

    Lotte:

    hahaha kris je schrijft zo grappig:)
    veel plezier met je kamergenoten en hopelijk duikt de arts snel weer op!
    xxx

  • 02 Maart 2011 - 13:18

    Rachel:

    O nee he, hoe kan die arts nu weer spoorloos zijn???!!! Hoop dat hij intussen weer terecht is want hij is je een goed verhaal schuldig ja!
    Die tromboseprikjes ken ik niet en heb ook zo het vermoeden dat ik dat zo wil houden! Het is dat het moet he meis...
    De anderen hebben gelijk: laat je goed verwennen! Gooi bijvoorbeeld die oldskool nokia ook es op de grond (als je weer een nieuwe hebt) of je volle bordje met eten of een vaas...je moet wel alles uit die all-inclusive prijs halen! Nee, das echt een grapje (anders krijg ik het met de verpleegsters aan de stok)!
    Ongelooflijk dat 'het event' trouwens alweer heeft plaatsgevonden...:P
    Ik kom morgen weer naar je toe, heb er al veel zin in!!! Kan ik meteen weer bij buurten met de overbuurman (zal ik echt mijn adres doorgeven voor de motorrit?), de oma's checken en zien hoe jij al enorm vooruit bent gegaan!!! Hou vol en blijf zo positief zoals je in de mailtjes lijkt (want ja, ik ken je nu wel een beetje volgens mij ;) haha). Maar serieus, you can do this, I'm sure! Met jouw spirit, YOU GO GIRL! Het R E S P E C T gaat volledig naar jou, ik heb dat niet nodig omdat ik het toevallig leuk vind om je verhaaltjes te lezen omdat ik wil weten hoe het met mijn vriendinnetje is!
    Meis, zie je snel! Als je een keer wil bellen mag ook he! Dan moet je het maar zeggen!
    xxxxx

  • 02 Maart 2011 - 13:26

    Sophie:

    Hé Kristine! :)

    Sorry dat ik nog niets van me had laten horen, maar ik was super blij het berichtje van je zus te lezen (dat alles goed was gegaan)! Hoe staat het met boeken lezen/series kijken en de bedtijden? Slim dat je Prison Break met Glee afwisseld, hoewel jammer dat je jezelf niet midden in een 'Grey's Anatomy' bevindt (referrerend naar McDreamy).
    Gelukkig klinkt het wel alsof er daar verhalen genoeg zijn om aan te horen (en om te lachen)! Lijkt me overigens soms wel lastig met kamergenoten zo op één kamer, maarja... Niets aan te doen.
    Ik stuur je nog even een mail met de vraag wanneer je tijd hebt voor bezoek, dus wel even je mail checken! ;)

    Héél veel succes, en heel veel plezier met je roomies toegewenst! :)

    Liefs vanuit het Paviljoen!

  • 02 Maart 2011 - 14:15

    Joosje:

    Goed om te horen dat je nog kunt lachen om je kamergenoten! Hou ons op de hoogte van de ziekenhuis soap, ben benieuwd naar het vervolg... Alleen jammer dat er geen mc dreamys rondlopen, dat had het je ziekenhuis bezoek toch een stuk aangenamer voor je kunnen maken!
    Houd je taai! Groetjes vanuit het IPO Joosje

  • 02 Maart 2011 - 20:01

    Nadine:

    Go Kristine!! Go Kristine!! You can do it!! Mis je al thuis hoor! Onze bijbuurtavondjes!! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 30775

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 April 2014

Aanleunwoning Strijp S

01 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Verpleeghuis 't Lint

09 Maart 2011 - 24 April 2011

Residentie Park De Houtkamp

25 Februari 2011 - 09 Maart 2011

All-inclusive Resort MMC

24 April 2011 - 30 November -0001

Reintegratieoord Eindhoven

26 April 2014 - 30 November -0001

Pensionada Walhala

03 Juli 2015 - 30 November -0001

Subtropisch Den Haag aan zee

Landen bezocht: