Doorstart - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu Doorstart - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

Doorstart

Door: Kristine

07 November 2012 | Nederland, Eindhoven

Graag wil ik jullie op de hoogte stellen van de doorstart van deze blog. Op veler verzoek ben ik vandaag weer begonnen met het opschrijven van de gebeurtenissen rondom mijn turbulente, wait-for-it, gezondheidsleven in een leeg word-bestand (ik kon mijn afstudeerbestanden zo snel niet openen). In het kader van innovatiekracht heb ik mijn core business uitgebreid naar blogs over knieproblemen, waar op dit moment veel vraag naar is uit de markt ;) . Echter geloof ik toch nog in enige consistentie in de lijn en hou ik vast aan de vertrouwde naam van deze blog, hoewel er geen enige link meer naar is: Argentinie is van de baan en het Maxima Medisch Centrum is niet langer mijn enige/ hoofdbehandelaar. Misschien moet ik toch maar hoop houden dat Maxima ooit op bezoek komt of dat ik voor haar kan gaan werken (gehandicapten quotum ook in het koningshuis, zie aankomende blog). Ik wens jullie veel leesplezier en hoop jullie op een luchtige manier op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen
-XOXO- (sorry te veel Gossip girl gekeken in mijn nieuwe, ontspannen leventje)

----- (Deze blog staat niet in voor eventuele dramatische veranderingen in je kijk op de gezondheidszorg!) -----

• 08 November 2012 - 18:08

Rachel:

Wat ben je ook een super chick! ;) xx

• 08 November 2012 - 19:36

Yara:

Krisje, ik heb hier net even gelachen om je 'aanleunwoning Strijp S'. Ik kwam laatst op facebook deze quote van Godfried Bomans tegen. Die lijkt me wel van toepassing:' De kunst van te leven is thuis te zijn alsof men op reis is.'

• 10 November 2012 - 13:06

Lotte:

Wat schrijf je leuk Kris! Ben benieuwd naar de volgende blog, die ga ik nu lezen! Moest trouwens wel even denken wie of wat bij maxima ook alweer was ;-)
    De quote van Yaar lijkt me zeker toepasselijk! Xxx