Doorstart - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu Doorstart - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

Doorstart

Door: Kristine

Blijf op de hoogte en volg

07 November 2012 | Nederland, Eindhoven

Graag wil ik jullie op de hoogte stellen van de doorstart van deze blog. Op veler verzoek ben ik vandaag weer begonnen met het opschrijven van de gebeurtenissen rondom mijn turbulente, wait-for-it, gezondheidsleven in een leeg word-bestand (ik kon mijn afstudeerbestanden zo snel niet openen). In het kader van innovatiekracht heb ik mijn core business uitgebreid naar blogs over knieproblemen, waar op dit moment veel vraag naar is uit de markt ;) . Echter geloof ik toch nog in enige consistentie in de lijn en hou ik vast aan de vertrouwde naam van deze blog, hoewel er geen enige link meer naar is: Argentinie is van de baan en het Maxima Medisch Centrum is niet langer mijn enige/ hoofdbehandelaar. Misschien moet ik toch maar hoop houden dat Maxima ooit op bezoek komt of dat ik voor haar kan gaan werken (gehandicapten quotum ook in het koningshuis, zie aankomende blog). Ik wens jullie veel leesplezier en hoop jullie op een luchtige manier op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen
-XOXO- (sorry te veel Gossip girl gekeken in mijn nieuwe, ontspannen leventje)

----- (Deze blog staat niet in voor eventuele dramatische veranderingen in je kijk op de gezondheidszorg!) -----

  • 08 November 2012 - 18:08

    Rachel:

    Wat ben je ook een super chick! ;) xx

  • 08 November 2012 - 19:36

    Yara:

    Krisje, ik heb hier net even gelachen om je 'aanleunwoning Strijp S'. Ik kwam laatst op facebook deze quote van Godfried Bomans tegen. Die lijkt me wel van toepassing:' De kunst van te leven is thuis te zijn alsof men op reis is.'

  • 10 November 2012 - 13:06

    Lotte:

    Wat schrijf je leuk Kris! Ben benieuwd naar de volgende blog, die ga ik nu lezen! Moest trouwens wel even denken wie of wat bij maxima ook alweer was ;-)
    De quote van Yaar lijkt me zeker toepasselijk! Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 30786

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 April 2014

Aanleunwoning Strijp S

01 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Verpleeghuis 't Lint

09 Maart 2011 - 24 April 2011

Residentie Park De Houtkamp

25 Februari 2011 - 09 Maart 2011

All-inclusive Resort MMC

24 April 2011 - 30 November -0001

Reintegratieoord Eindhoven

26 April 2014 - 30 November -0001

Pensionada Walhala

03 Juli 2015 - 30 November -0001

Subtropisch Den Haag aan zee

Landen bezocht: