Ruimtereis en terug - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van bijmaxima - WaarBenJij.nu Ruimtereis en terug - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van bijmaxima - WaarBenJij.nu

Ruimtereis en terug

Door: Kris Tien e

Blijf op de hoogte en volg

26 Juni 2024 | Zuid-Afrika, Den Haag

...Uit de winterslaap gerezen, de waar ben je nu, alleen dan even niet om de hoek van koningin Maxima ..

In de trance van het golvende geluid van de kolf en onder het genot van het eerste ontbijt ben ik, en met mij de hele afdeling, aan het wakker worden .

Rise [e-38] shine. Wat een ruimtereis was dit.

Maar ik ben weer teruggekeerd. En baby J heeft geslapen in het hotel naar ik begrepen heb van partner Teo, lees goed Feo ;)

Ik ben heel dankbaar.

Dankjulliewel voor jullie support. Het internet staat nu aan maar whatsapp nog uit, dus hopelijk vinden jullie deze eenzijdige berichtgeving ook oké. WhatsApploze Woensdag om maar zo te zeggen (doe allen gezellig mee;)

Gister was wild, maar voor zover ik begrepen heb van partner F is het kleine defect gevonden en verholpen (niet mijn woorden). Zoals verwacht is het losse hoedje vervangen en ben heel benieuwd of de tennisbal ook vernieuwd is. Ik kan me namelijk niet zoveel herinneren van mijn eigen gesprek met de operateur. Ik vertoefde weer traditioneel lang op de verkoeverkamer. Heb veel gedroomd, in en out en vooral veel meegekregen van de patiëntenverhalen naast me, die veel aandacht vroegen en zich vermengden met mijn verhaal. Ik heb daarom maar oordopjes gevraagd (haha echt).Het was dan ook een verwarrende tijd daar, kan ik zeggen. En heb zelf aangestuurd, toen ik in staat was iemand te roepen, eerder weg te mogen gaan toen mijn beleefde realiteit echt te bont werd.

_________

Intermezzo:

En ja daar denderende de eerste door het niet-storen-gordijn heen om vervolgens "sorry ik moet ergens anders zijn" te zeggen (de aanzuigende kracht van de kolf haha), waar de lieve ontbijtdame nog heel voorzichtig vroeg door het gordijn heen wat ik lekker zou vinden en of ze dan het ontbijt wel binnen mocht komen brengen. Deze staat nu op een overvol bedtafeltje naast het goedgevulde overgeef bakje met: afgekolfde melk om weg te gooien (de borstvoeders onder ons voelen die pijn); de amethist steen en lijnzaad en kolf batterijen (jup zojuist uitgevallen).

__________

Ik heb beloofd de verpleegkundige te melden als ik klaar was met kolven om kennis te maken en me te onderwerpen aan de allang uitgewerkte pijnstillers (ben dus nu super scherp), soort overdracht (moest vannacht ook weer mega oplettend zijn met medicatie en kapotte katheter)

Dus challaz later meer! Heel benieuwd wie dit bericht nog binnen krijgt .

Drinken door een rietje, zit toch iets feestelijks aan. Zo maar de rest van het ontbijt proberen..


  • 26 Juni 2024 - 09:22

    Goldie :

    [e-2764] Strijder! wat een mooi eerste bericht! Tranquillo babe. Fijn om wat van je te horen. Whatsapploze woensdag.. hmm denk er nog over na ja![e-1f602] En, welk boek pak je als eerste op? Hoop dat je geniet van je ontbijtje en je eigen feestje maakt met je rietje.. we moeten zelf de slingers ophangen he.. ik denk aan je. Heel veel liefs van mij en groetjes daar!! MI LOBI YOU.


  • 26 Juni 2024 - 09:24

    Bis:

    Morning sunshine! Wat een trip weer ! Benieuwd naar je verdere avontuur. Challaz Bis


  • 26 Juni 2024 - 09:44

    Lotte:

    Hoi lieve Kris, fijn een berichtje van je te lezen! Dat was een tijd geleden via deze weg! ;) Het klinkt uitdagend qua prikkels en wat er allemaal om je heen en met jou zelf gebeurt... Goed nieuws dat de operatie hoe het nu lijkt goed gegaan is. Liefs voor jou en de anderen daar, zet hem op!

    Liefs van Lotte


  • 26 Juni 2024 - 10:11

    Ellen:

    Lieve Kris, dankjewel weer voor het delen van je dappere verhaal en knap hoe je altijd met humor je avonturen kunt beleven en beschrijven. Drinken uit een rietje ís ook feestelijk, dus van een afstandje zal ik met je meedoen. Kom maar goed bij en geniet van de bezoekjes van F, J en di mama. Veel liefs [e-1f618]


  • 26 Juni 2024 - 11:14

    Wouter:

    [e-1f4aa]


  • 26 Juni 2024 - 14:40

    Jaimy:

    [e-2764][e-1f4aa]


  • 26 Juni 2024 - 14:49

    Cindy:

    Oooo jaaaa ze zijn er weer, je blogs. De mooie inkijkjes in toch een weer turbulente tijd! Wat een verhaal weer. Ik lees al over grenzen aangeven. En dat net na je operatie, you go girl! Veel liefs vanuit Roffa voor jou[e-1f495] , kusjes voor J en een dikke knuffel voor F.


  • 26 Juni 2024 - 16:43

    Arina:

    [e-2764]️[e-1f4aa][e-1f3fb]


  • 26 Juni 2024 - 19:01

    Emma H:

    Lieve Kris!

    Ja wat heerlijk te horen, alsof we erbij zijn daar. Pfoe die melk weggooien [e-1f62d] knap dat het je wel lukt te kolven! Bedankt voor dit inkijkje, we leven mee!!

    dikke knuffel [e-1f970]

    emma


  • 26 Juni 2024 - 20:52

    Bor:

    Wat ben je toch een kanjer en dappere strijder![e-2764]️ kus en knuffel


  • 26 Juni 2024 - 20:54

    Diana:

    Zoo veel respect heb ik voor jou Kris, je bent zo sterk! Heel veel liefs!


  • 26 Juni 2024 - 23:00

    Malou:

    [e-2764]️[e-2764]️[e-2764]️

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 36254

Voorgaande reizen:

02 Juli 2024 - 12 Juli 2024

Koninklijke Residence op 't Zand

26 Juni 2024 - 02 Juli 2024

Kamertje Tien

26 April 2014 - 22 Juni 2015

Pensionada Walhala

01 September 2012 - 25 April 2014

Aanleunwoning Strijp S

01 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Verpleeghuis 't Lint

09 Maart 2011 - 24 April 2011

Residentie Park De Houtkamp

25 Februari 2011 - 09 Maart 2011

All-inclusive Resort MMC

24 April 2011 - 30 November -0001

Reintegratieoord Eindhoven

03 Juli 2015 - 30 November -0001

Subtropisch Den Haag aan zee aka Agga Centraal

Landen bezocht: