The Rising - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van bijmaxima - WaarBenJij.nu The Rising - Reisverslag uit Den Haag, Zuid-Afrika van bijmaxima - WaarBenJij.nu

The Rising

27 Juni 2024 | Zuid-Afrika, Den Haag

Met de tonen van Someday beginnen we een nieuwe dag (Porgy [e-38] Bess?). Het schalt uit mijn bejaarde televisie aan een soort robotarm boven mijn bed. Hij flincht ook, dat betekent dat de nieuwe nieuwe heup de storende stralende eigenschap heeft overgenomen. Sterker nog net tijdens de visite deed ik de televisie uit, maar bleef het geluid doorgaan. Hoe ik dat weer voor elkaar heb gekregen... Laten we erop houden dat de superkrachten van de prothese ook met de jaren sterker zijn geworden.

Vanmorgen was heerlijk opstarten, omdat Feo en June vroeg kwamen (ik moest wel mijn ontbijt delen met een broodmonster). De operateur zou langs komen voor zijn spreekuur. Gister kwam hij precies langs op het moment dat ik flauw op de bedrand zat en met een noodgang weer in bed werd getakeld. Gelukkig had ik zojuist een onderbroek aangekregen haha. Ik heb dus weer alleen flarden gehoord, sorry dokter. Daarna begonnen de trillingen in het lijf weer, dat was even schrikken vooral voor de omstanders. Zo heeft het personeel hier wel haar handen vol aan mij.

Helaas zojuist gehoord dat de dokter toch ergens in de middag zal komen. Ik hoop dat Feo nu toch ergens ontbijt scoort. Hij is met June gaan wandelen omdat ze het toch wat lastig vindt dat ze niet kan drinken bij mij en mij nog net niet opeet als ze me ziet.

...

Yesss we zijn twee uur later en ik typ dit vanuit de relax stoel(!). De transfer is vandaag voor het eerst gelukt. Gister was de radiologie een beetje bot gegaan (endorotatie doordat teen bleef hangen in deken bij het (mij) overhevelen naar het apparaat ) waardoor ik een setback had. Ik heb toen meer morfine moeten slikken en kon niet beginnen met mobiliseren. Werd een pittig dagje en nachtje vergezeld door mijn hartslag suis in mijn oor, die mij wakker hield (misschien door mijn lage ijzer gehalte, jammer dat die prothese niet van ijzer is). Ook was mijn bloeddruk van laag opeens weer op oude niveau vannacht. Op doktersadvies heb ik series gekeken met oordopjes om de nacht door te komen, hoe leuk is dat. Maar terug naar de euforie van daarstraks, uit bed en in de stoel. Wow! In onderbroek dat wel whahahaha.

Oke misschien typ ik later meer en censureer ik na het teruglezen, nu zit ik op streng advies aardig onder de oxycodon om het mobiliseren toch door te zetten :p. Nu genieten van het moment dat June uit het flesje drinkt bij een vrolijk zingende Feo, die zo een uiltje gaat knappen in mijn eindelijk schone bedje (ja Feo ja;), maar wat doet hij het goed als single dad met hulp van de oma's en opa's, chapeau meneer!!!!.

P.s. Feo begint al aardig Brabants te praten in het Gelderse Nijmegen haha

P.p.s. heel Nijmegen is in de ban van Bruce Springsteen en daarmee zijn ook alle hotelkamers bezet. The Rising schalt nu hier door de ook storende speaker van Feo

• 28 Juni 2024 - 00:29

Bor: