MMC Hilton - rehab - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu MMC Hilton - rehab - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van bijmaxima - WaarBenJij.nu

MMC Hilton - rehab

Door: bijmaxima

Blijf op de hoogte en volg

02 Maart 2011 | Nederland, Veldhoven

De druk voelkt nu heel hoog, doordat ik van mijn bezoekers heb gehoord dat ik originele titels gebruik voor mijn blog... ik kon nu ook niet echt kiezen dus heb er maar 2 gedaan.

MaarrehUnicum: ik heb al 6 dagen geen studieboek meer aangeraakt.. dit kan mede komen doordat ze letterlijk niet binnnen handbereik zouden liggen, of doordat ik ze niet bij mij heb of doordat ik er ook he-le-maal geen behoefte aan heb... (alle drie de redenen zijn waar). Ik heb vandaag zowaar helemaal niks gedaan, oke 10 blz gelezen van eat pray love. Voor de rest voor me uit gekeken en met mijn fantastische roomies gekletst... Het voelt echt als een rehab.. kom helemaal tot rust hier man... studeren.. pff zijn belangrijkere zaken in het leven, zoals brabants leren (aangezien ik mijn overbuurman niet kan verstaan) en mijn man uitleggen hoe te koken, mocht ik ooit in het ziekenhuis belanden (en ooit een man, nou ja een man die niet kan koken, krijgen haha). Ja je leert wat echt belangrijk is van je roomies. De waardering, die ik voor hen heb, blijkt ook wederzijds te zijn... Er kwam namelijk een collectief protest toen bleek dat ik de kamer moest verlaten en plaats moest maken voor een nieuwe patient / client: ik was de zwakste schakel (de jongste, de meest actieve, de minst luidruchtige ...)
Ja mensen, ik ben namelijk verplaatst! :

Private room met uitzicht op .. mm gordijnen zijn al dicht, so I actually don't know.. Het is helemaal aan het einde van de gang en ik hoor allemaal rare geluiden uit andere kamers komen ... oehh weet niet of ik nog wel Prison Break in mijn eentje durf te kijken nu. (ondertussen sluipt een penetrante geur mijn kamer in... ik ben toch wel heel benieuwd naar mijn buren in de andere kamers..) Maar goed, gemengde gevoelens over deze transfer: het was wel gezellig met mijn roomies en de buren klinken hier nog ouder en hulpbehoevender, maar aan de andere kant is rust (geen gesnurk, snoepjes tegen mijn hoofd aan gegooid en wat privacy ook wel fijn).. hopelijk kan ik mijn oude overbuurman volgende week zelf met een rolstoel opzoeken. Mijn oom heeft mijn private room gelukkig ook wat opgefleurd met wat Hilton gadgets, waar die de afgelopen dagen heeft gelogeerd: pennen een echt notitieblokje, onderzetters en pepermuntjes maken het een echt first class room. Ook de catering verdient complimenten: waren het gister zelfgebakken cakejes en een chocoladereep, vandaag zelfs een starbucks brownie :) (tis maar goed dat ik nog misselijk ben (A))

Nou genoeg getypt (komt ervan als je niemand meer hebt om tegen te kletsen op je kanmer :P). Ik ga nog effe werken aan mijn plannings-bezoekerssysteem hihi! Fijne avond allemaal!!

  • 02 Maart 2011 - 20:56

    :

    Erratum voor de naivelingen: catering is niet van ziekenhuis zelf, maar van al mijn lieftallige bezoekers!! Nogmaals dank voor alle aandacht & lekkers :)!!!

  • 02 Maart 2011 - 21:02

    :

    Oja van de fruitmand(en), die 3 die ik er al heb gehad) heeft mijn zussie smoothies gemaakt mjammm..

    aaah ik heb mezelf voor het eerst geprikt met dat trombose ding...! Ben ik nu een geschikte geneeskunde student (A)

    Oke nu stop ik echt (het valt zeker niet op dat ik geen aanspraak heb hier :p)

  • 02 Maart 2011 - 22:15

    Zus:

    ik vind je titel weer geslaagd hoor! ik ben helemaal gaar thuis maar vond t n gezellig dagje! nu maar lekker slapen! x

  • 03 Maart 2011 - 07:58

    Malou:

    Wat is je nieuwe kamernr??

  • 03 Maart 2011 - 18:07

    Shafali:

    Heey kris, ik heb je mams gesproken. Blij dat de operatie goed gegaan is! Ik en mijn moeder komen je opzoeken als je in Leiderdorp ben! Rust veel en sterkte nog! Veel liefs Dennis en Shafali

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Veldhoven

Actief sinds 25 Feb. 2011
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 30757

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 25 April 2014

Aanleunwoning Strijp S

01 Mei 2013 - 16 Juni 2013

Verpleeghuis 't Lint

09 Maart 2011 - 24 April 2011

Residentie Park De Houtkamp

25 Februari 2011 - 09 Maart 2011

All-inclusive Resort MMC

24 April 2011 - 30 November -0001

Reintegratieoord Eindhoven

26 April 2014 - 30 November -0001

Pensionada Walhala

03 Juli 2015 - 30 November -0001

Subtropisch Den Haag aan zee

Landen bezocht: